Snart är jag tillbaka!

Hej alla!
Jag har sån enorm abstinens att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har inte arbetat på flera veckor då jag legat nedbäddad samtidigt som jag tagit hand om dottern (hur bra det gått vet jag ärligt inte men hon har fått mat,sömn och kärlek i alla fall).
 
Jag har tänkt att sparka igång 2014 med ett härligt erbjudande för er alla! Förhoppningsvis får vi mer vitt ute och vi kan ta härliga vinterbilder eller så kan ni komma hit för att fota er eller barnen i studion! Ingenting är omöjligt :) Jag längtar efter att komma igång och hoppas ni är redo för lite härliga fotosessioner!
Mer information om erbjudandet dyker upp imorgon så håll ögonen öppna.
 
Jag har stooora planer inför 2014 och kan knappt bärga mig för att berätta för er :) Men det får vänta till nästa vecka.

Idag dammade jag av mig trogna vän kameran efter några veckor av vila och tog några snabba foton på min älskade lilla tjej som var på ett härligt humör idag när jag hämtade henne på förskolan. Det var dock redan ganska mörkt men det tyckte jag min kamera skötte snyggt ändå :)
 

Lilla sötnöten! :)
Hoppas att du är helt återställd nu!

Svar: Nej tyvärr är jag inte det men förhoppningsvis på väg :)Hoppas ni haft en fin jul och nyår!
Lisa-Marie Chandler

2014-01-10 // 23:56:21
» pappa

Härliga bilder :-)

Svar: Visst är hon go <3
Lisa-Marie Chandler

2014-01-11 // 01:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: