Älskade gravidmagar...

Efter lång ledighet och sjukdom känns det så enormt roligt och spänt att visa upp de första bilderna för 2014! De kom med flera idéer och hade hittat inspiration på internet (vilket jag älskar, så roligt när folk kommer med nya idéer) och vi testade varendaste en tror jag :)
 
Det är med andra ord första gången jag prövade flera av sakerna :) Längtar tills de små pluttarna kommer ut så jag får fota lite småttingar!
 
Nu är helgen här och ledigheten startar för många av er, jag ska vara hemma med dottern men har sen en provfotografering inför ett bröllop i Februari som jag är otroligt taggad inför!
 

Så härligt med kunder som verkligen engagerar sig så! Jättefina bilder som vanligt Lisa Marie! :)

Svar: Ja men visst är det underbart!Tack så jättemycket Desirée!
Lisa-Marie Chandler

2014-01-17 // 15:28:12

<3

Svar: <3
Lisa-Marie Chandler

2014-01-17 // 15:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: