Ett liv som växer...

Ja jag har ju som sagt haft rätt mycket gravidfotograferingar på sista tiden och det är så roligt (man blir ju lite avis att de gått så längt givetvis när man själv bara gått halvvägs). Tiden går så enormt långsamt när man väntar :) Vi var idag och kikade in där och fick hälsa på vår lilla kille som verkar mycket lugnare än dottern var inne i magen (får man vara så oförskämd att man hoppas att han är en lugnare sort än dottern när han kommer ut också? Haha..) Vår dotter är en liten kopia av mig och nu vill vi ha en kopia av mannen tack (lugn som en filbunke :) )
 
Isabella kom till min hemmastudio förra veckan och oj vilka underbara bilder vi fick till på henne och hennes sambo. Hon riktigt strålar och är sådär otroligt vacker med sin mage! Jag tycker det är väldigt roligt och spännande att få träffa alla som kommer till mig och fotar sig. De flesta kommer ju tillbaka när bebisen är ute och sen även när bebisen blivit barn. Man får följa med på så många olika delar av människors liv och föreviga de stunder som betyder otroligt mycket för människor och det värmer så otroligt mycket i magen! :)
 

Otroligt fina bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket!
Lisa-Marie Chandler

2014-02-26 // 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: