Slut i kroppen!

Idag flyttade min mor från sitt hus och vi var givetvis där för att hjälpa till. Mamma har bott i huset i ca 27 år vilket innebär att det fanns MASSOR med skräp och grejor. Vi har varit där flera gånger i omgångar och kastat saker i contrainrar och flyttat på grejor. Idag var dock dagen då vi flyttade i stort sett allt till nya lägenheten. Allt skulle packas in i stora lastbilen och vi höll på i 8,5 timmar (vissa timmar var vi mer aktiva och vissa var vi mindre aktiva haha..) Helt slut nu! Dottern lekte konstant med min brorsdotter och de är ju alldeles för söta tillsammans! Tänk att få ha glädjen med en kusin i nästan samma ålder! Det bästa är att de har jätteroligt och tycker om varandra jättemycket :)
 
För några dagar sedan trodde jag att jag hade åkt på magsjuka men som "tur" var så var jag nog bara matförgiftad :) Skönt när man insåg att man slapp ligga sjuk hur länge som helst. Tyvärr fick jag ställa in en workshop jag skulle på vilket kändes jättetrist men förhoppningsvis får jag chansen igen :)
 
Imorgon blir det fotografering så det ser jag verkligen fram emot! :) Tvillingtjejer står på schemat!
 
Ha det super allihopa! Jag tror minsann att jag går och sussar nu! :)
Bjuder på en bild på min lilla tjej som firade sin namnsdag igår. Bilden togs för några veckor sedan när jag satte ihop studion för en studiofotografering. Hon var minsann inte på humör utan la sig helt enkelt ned och vägrade titta på mig haha.. Så kan det gå :)
 

» Frida

Sv: Tack det var helt fanatiskt i går! Toppenväder! :)

Svar: Härligt!!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-08 // 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: