Livet som småbarnsmamma..

Ja, det är fyllt av fart och fläkt men främst kärlek. När jag har det jobbigt eller är stressad finns det inget som kan få mig att le som när min dotter vill ha en "muss" (puss) eller ska "pinga" (springa) fram och tillbaka i lägenheten i 20 minuter i sträck. Jag älskar hennes upptåg och hyss men givetvis är det jobbigt när man inte får sova eller laga mat ifred :) Men det är värt varenda sekund!
 
Det har börjat lugna ner sig på fotofronten då vädret är kallt och ruskigt men jag fotar oftast lite annat under vintern. Jag har ju en hemmastudio dit ni är välkomna om ni inte vågar trotsa vädret nu när färgerna börjar komma fram och jag ser fram emot varenda fotografering ute i det vackra men kalla och blöta höstvädret!
 
I helgen var det hundfotografering på schemat. Jag stod med studion på Hundaffären i stan och fotade flera olika hundar som kom för att bli förevigade i min kamera. Jag gjorde samma sak i December förra året och det är väldigt roligt och jag rekommenderar verkligen er att besöka butiken om ni har djur. Otroligt trevlig och kunnig personal!
 
Lägger in lite bilder från helgen :)
 

Åh, är det en Berger des pyrénées där längst upp till vänster? Det är "min" ras, finns inte så många och därför blir man glad när man ser dom lite oväntat på din sida!

Svar: Hej Agneta!Jag tror att du har rätt! :) Riktigt fin vovve!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-30 // 12:46:47

WOW säger jag bara!!! Gud vilka fina bilder! Oj vad du är duktig!

Svar: Tack så otroligt mycket! Blir så glad av dina kommentarer!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-30 // 14:02:46
» Lotta

Aw cute! :) Älska mittenhunden.

Saknar Lily-fisens upptåg....

Svar: Ja den är såå söt :)Förhoppningsvis syns vi snart!!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-30 // 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: