Första dagen på veckan!

Ja, idag startar en helt ny vecka med nya arbeten och nya utsikter! Jag har mycket spännande men även något jobbigt och tungt som händer i veckan... Jag sitter just nu och försöker få ihop någon sorts schema över hur jag ska lägga upp mitt arbete och lediga tid. Jag känner att min lediga tid har försvunnit mer och mer och jag försöker pussla ihop så gott det går med fotografering, datatid och familjeliv. Så jag försöker sno ihop något bra för att göra det så bra som möjligt :)
 
Jag hoppas att ni alla haft en fin helg! Vädret har ju varit både upp och ner med en fin avslutning på söndagen :) Jag hade definitivt en superhelg då jag firade min barndomsväns 30-årsdag på lördagen och sedan flera fotograferingar på söndagen. Den sista fotograferingen var jag på Nacka Naturreservat med en supermysig liten familj som verkligen satte sig i hjärtat! Här kommer lite favvobilder därifrån!
 
 

» Luiza

Haha. Oerhört vackert. Och vilka färger.
Kram på dig.

Svar: Tack finaste du! <3Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-02 // 20:33:26

JAG SMÄLTER! åh gud vad söt!!

Svar: Men visst är hon <3
Lisa-Marie Chandler

2013-09-03 // 08:12:14

Det var väldigt roligt att bli fotade av dig. Mycket fina bilder blev det!

Svar: Vad glad jag blir! Ja jag är verkligen otroligt glad att ni hörde av er! Ni är en jättehärlig familj :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-05 // 13:45:25

Jättefina bilder! Jag har den gulligaste systerdottern ever! :)

Svar: Tack så mycket! Ja hon är verkligen fantastiskt söt! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-05 // 18:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: