Burrrr

Nu börjar det bli kallt! Bilder på skrapade rutor florerar runt på Facebook och jag vill bara ligga kvar i sängen och värma mig under täcket! Har badat X antal gånger och tackar min lyckliga stjärna att vi har badkar. Det gör nog min dotter också för det är nog det bästa hon vet. Hur ledsen/trött/grinig hon är så lyser hon som en sol om vi nämner ordet bada och givetvis måste ankorna vara med i badet. Vi har 5 stycken och hon får välja två stycken som får hänga med ner i badet och sen blir det ett inte så avkopplande bad för mamman haha.. :) Men mysigt ändå!
 
Sitter och letar resor för familjen i April/Maj. Har faktiskt bokat en till Kreta men sitter nu och kikar på Turkiet (har inte betalat handpenningen ännu då vi vill kika lite mer). Vad tror ni? Turkiet eller Kreta i slutet av April eller början av Maj? Vi åkte ju till Rhodos i slutet av April i år och vi hade fantastiskt väder och var jättenöjda men vill ju gärna åka någon annanstans denna gången.
 
Tipsa gärna om ert favoritresemål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: