Att inte alltid hinna med...

Ja det är en bra rubrik just nu känner jag. Timmarna blir till dagar, dagar blir till veckor och veckor blir till månader. Jag har hela tiden en plan som ska hålla för att jag ska kunna hinna med det som planerats och det som ska göras. Oftast håller den men ibland blir det lite knappt och jag försöker pinna på för att hinna med. Det innebär ofta att jag sitter och jobbar natt men när jag sen vaknar på morgonen känner jag hur jag hade behövt lite extra sömn, just då älskar jag att jag tycker om kaffe som kan hjälpa en på traven när man har en pigg liten tjej som studsar på sin mamma och vill ha frukost :) Men vilken lycka det är att få göra det jag vill och älskar och sen få vakna till det bästa jag har! Hon förgyller alla mina dagar och ger mig energi och styrka att orka de där dagarna när det känns lite tungt och jobbigt att ta sig upp ur sängen. För ska vi vara ärliga så har vi nog alla sånna dagar när man helst bara vill kasta mobilen i väggen, vända sig om och sova någon timme eller tre extra :)
 
Igår var jag och fotade en fantastisk ryttare som ska ha lite bilder till sin hemsida och det var utmanande för mig. Vissa saker var lite nya men många kändes som hemma och man vet vad man gör. Som gammal hästtjej känns det som att komma hem när man tar ett steg in i stallet och hör tuggandet från boxarna och den välbekanta doften av hö och häst. Det som inte känns så vanligt är hur stora hästarna är som tävlas. Man känner sig verkligen liten i jämförelse och jag förälskar mig igen och igen i dessa fantastiska djur. Tänk att det finns så otroligt vackra och majestätiska djur som dessa! Jag nämnde till honom att varje gång jag träffar på en häst så känner jag att jag måste börja rida igen och sen när jag kommer hem inser jag att det inte finns tid till det. Men någon gång ska jag ge det till mig själv i present. Att få börja rida igen efter så många år...
 
Jag antar att nu tänker ni att NU kommer det lite annorlunda bilder på lite hästar och ryttare men jag måste säga att jag har inte hunnit göra i ordning en enda bild så jag bjuder på ännu en familj från helgen istället :)
Ni får njuta av de och den kärlek som jag strävar efter att fånga i mina familjebilder!
 

» Luiza

Åh underbara Lisa. Jag saknar dig så. Hoppas du får det lite lugnare snart.
Massa kramar.

Svar: Åh jag saknar dig! Vi får försöka synas snaaaart!Massor av kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-05 // 21:49:48

Underbart fina bilder!

Svar: Tack så otroligt mycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-08 // 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: