Planer...

Sitter just nu och planerar inför min snart 2-årings kalas. Jag är ju verkligen glad i att göra tårtor och sitter och beställer lite material till den och planerar inför utsmyckningen :) Jag lärde mig att täcka tårtor och göra figurer när jag var gravid med min lilla pärla. Jag kunde inte göra så mycket då jag hade otroligt ont i kroppen och var sjukskriven ett bra tag. Jag satt och drömde om mitt efterlängtade barns ankomst och planerad inför hennes dop och bestämde mig för att göra tårtorna själv. Sagt och gjort började jag träna varje chans jag fick på att göra tårtor och de första försöken blev väl sådär haha.. Men jag var otroligt nöjd med resultatet och är jätteglad att jag lärde mig. Figurerna är väl inte fantastiska men de blir bättre :)
 
Ingen bild idag :) Kommer imorgon!

Hej,
Vill du visa upp dina bilder för fler? Vill du få respons på dina bilder?
Vi har startat bloggen runner-up.se där vi vill lyfta fram andra fotografer, skicka jättegärna in bilder till oss (900px bred), skriv en kort text till bilden och länk till din hemsida/blogg. (Läs mer här: http://runner-up.se/2013/april/lasarbilder.html) Mailadressen är [email protected]

Vi lägger då upp din bild och länk till din sida, med respons från oss.
//Runner-up

2013-10-07 // 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: