Löven faller utanför fönstret...

Jag insåg idag att höstens vackra färger håller på att försvinna här där jag bor. Löven faller och blir bruna istället för vackert gula och röda! Det känns som att det händer för fort! Jag hinner inte med.
 
Imorgon ser jag verkligen fram emot då jag ska på bröllopsmöte och träffa det brudpar jag ska fota i början av November (på min dotters födelsedag till och med). Det blir en borglig vigsel inne i stan och det ska bli jätteskoj!
Längtar till årets sista bröllop jag! Sen får jag invänta nästa år och alla bröllop jag förhoppningsvis ska fota då!
 
På torsdag bär det av mot Skåne för min och dotterns del. Min man har varit där en vecka redan och hälsat på sin familj så vi ska dit över veckoslutet. Ska bli spännande att sitta fast i en bil med en 2-åring fylld med hela världens vilja i många timmar haha...
 
Var hemma hos en vän för några dagar sedan och tog några spontana bilder på hennes otroligt söta kattungar (dessa är alltså ej tagna i studio och därför inte samma kvalité som jag brukar ha på kattbilder.
 

JAG SMÄLLER AV! ÅÅÅÅH!!!

Svar: Men visst är de sööööta! Var nära att jag tog hem en haha :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-16 // 08:39:51

HELT underbara bilder på dessa bedårande kattungar! Du har fångat dem så fint och det är verkligen inte enkelt! Jag förstår att du var nära att ta hem en! ;)

Svar: Tack så jättemycket! Värmer verkligen!! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-23 // 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: