Dagar som denna...

Idag är en sån där dag som gått alldeles för fort! Jag har massor att göra och fotar, redigerar och tar hand om min dotter och dagen bara springer förbi. Nu när jag sitter här och arbetar framför datorn fram till kvällen så känns det ändå inte som att jag har fått något gjort :) Antar att alla har sånna dagar och om det inte är så så låtsas jag som det i alla fall!
 
Jag har massor av bilder som väntar på att visas men väljer istället en bild som jag totalt smälte för som jag tog på min dotter igår när jag slängde upp henne i en alldeles ny väska (eller väskan är gammal men den är ny för mig) som jag tänker använda i studion och utomhus till barnfotograferingar. Just på denna bilden syns inte väskan men ni får gärna kika in på min Facebooksida https://www.facebook.com/fotograflisamarie där ni kan se två andra bilder.
 
Sov gott nu alla fina!
 
 

» Frida

Åh så söt hon är! Du är inte ensam, det kan jag lova dig! :)

Svar: Tack så mycket :) Vad skönt haha...
Lisa-Marie Chandler

2013-11-01 // 09:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: