Bästa vänner!

Idag har det varit fullt ös på denna mamman/fastern/fotografen. Har hunnit med en hög med bokföring, fotografering av bostad, hämtat min underbara brorsdotter på dagis tillsammans med min dotter, haft en planeringsmöte med ett brudpar som gifter i början av November samt myst med lilla brorsdottern som för övrigt måste vara det goaste lilla knyttet i världen! :) Det ni!
 
Jag, dottern och brorsdottern tog en kort promenad hem till min bror men givetvis var det bus och skratt som ljöd genom hela Farsta. Samtliga som gick förbi dessa tjejerna försökte kväva ett leende då de gick hand i hand och sjöng och fnittrade om vartannat. Hur har vi haft sån tur att våra små busbrudar är både kusiner och bästisar! Jag hoppas de kan ha det så alltid! Givetvis som den galna mamman/fastern/fotografen jag är så hängde kameran med på promenaden. Helt galna är de små och det var inte lätt att fånga de på bild men det var nog lite av charmen. Inget planerat eller fixat, ljuset är fel, skärpan sitter inte där den ska men INTE bryr jag mig :) För de finaste tjejerna i hela världen var sååå lyckliga och det värmde nog hela min själ där de röjde runt i löven som räckte de till midjan på vissa ställen! KÄRLEK!!!!
 
 

Vilka fina gullhönor! <3

Svar: Ja visst är de söta <3
Lisa-Marie Chandler

2013-10-17 // 11:15:59
» Sara

Åh vad söta tjejer :) och vad roligt att leka med löv :D

Svar: Ja det var helt klart dagens höjdpunkt!! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-17 // 12:00:41
» Mami

Härliga bilder på mina fina barnbarn!

Svar: Tack mami :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-18 // 07:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: