Vilka dagar...

Ja som ni ser så lyser jag med min frånvaro både på Facebook och i bloggen. Att jag skulle ha såhär mycket att göra anade jag inte. Jag hinner knappt vakna innan det är dags att sova igen :) Idag var det fullt ös med bostadsfoto och avslutade sen dagen med några familjer i studion vilket var enormt kul! Tänk vilket otroligt givande och underbart jobb jag har! :) Det var ett riktigt härligt gäng och jag var mer än slut när de lämnade studion. På ett bra sätt givetivs haha :)
 
I helgen blir det kattfotografering (ganska ovanligt numera) för Birka Kattklubb i Sollentunahallen. Ska bli lite kul att göra det jag startade min karriär med. Så är ni förbi så sväng förbi mitt rum och hälsa vettja!
 
Jag har fått lite frågor om det fortfarande finns tider kvar den 24/11 och ja det finns det några stycken så ni är mer än välkomna att boka in er men vänta inte för länge!
 
Nu är det tur för vackra Helena att äntra bloggen! Fotade henne för några veckor sedan under ett kurstillfälle. Är löjligt kär i dessa bilderna!
 
 

Åh du är så duktig! Det va riktigt kul att få va på andra sidan kameran för en gångs skull :)

Svar: Tack igen finaste du! Det värmer verkligen lite extra när någon man själv tycker är så otroligt duktig tycker detsamma om en själv :)Kram på dig! Får boka vovvepromenad med trotsig 2-åring tycker jag!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-14 // 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: