Sofia och Fredrik...

Ja så har tiden kommit som jag längtat efter. Jo för nu kommer kärlek i MASSOR! Jag fotade ju Sofia och Fredrik på deras bröllopsdag som ägde rum i Stadhuset och oj vilken dag!
 
De hade med sig brudtärnan som gjorde ett fantastiskt jobb med att släpa grejor (ordentligt med saker!), peppade och hjälpte till att hålla reflexskärm som jag känner är ett måste när det är så tunga moln som det var. Jag är otroligt glad att hon var där :) Brudparet var så härligt glada och spontana att jag knappt behövde göra något alls utan bara följa med i deras bubbla och föreviga ögonblicken som de bjöd på. En bättre dag kunde det knappast blivit!
 
Tack för att jag fick vara med och dela er dag och ni var verkligen fantastiska trots spöregn, kyla och blåst!
 
 

Hej jätte fina kort och grattis till äktenskapet.

Svar: Tack så mycket! De är jättefina tillsammans och jag tycker verkligen om bilderna!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-19 // 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: