Provfotografering

Igår hade jag en provfotografering av denna veckas brudpar. De gifter sig i stadshuset på lördag och vi skulle som sagt provfota dem. Nu var det så oturligt att mannen fick förhinder men det stoppade inte mig och Sofia från att åka dit och prova lite ändå. Hon är så härlig och glad och det ska bli superroligt att fota dem. Min dotter fyller 2 år samma dag så det blir en riktigt härlig dag!
 
Jag tog lite foton då jag var lite tidig på omgivningen och jag invigde mina vinterstövlar (skönaste stövlarna i världen)!
 
I lördags hade jag en superhärlig fotografering på Farsta Gård och när jag åkte därifrån så var mina byxor helt dyblöta så jag tror minsann att en inhandling av bra byxor att fota i står på inköpslistan :) Bilder från denna kommer senare!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: