Med massor av glädje!

Jag fick ett mail för några veckor sedan som var på engelska där en enormt härlig kvinna undrade hur det gick till när man bokade mig. Jag googlade henne på Facebook då jag var lite orolig att det var ett spammail (får många sånna) men det visade sig att det var en helt underbar italiensk familj som har flyttat runt lite i världen och hamnade sen här i Sverige. Vi träffades i Hagaparken och OJ vad goa de var! Tvillingsyskon (lite äldre än de andra tvillingparen jag fotat under sommaren) och pojken frågade när vi var klara: När får vi göra detta igen? GOA barn det finns alltså!! :)

Ja som ni förstår så var detta en alldeles underbar fotografering som jag sent kommer att glömma!

» Lotta

Shit vad jag gillar när tvillingarna sitter på trappsteget och ser på varandra. Ser som tagen ur en fin situation. Något som jag skulle velat ha på väggen! Om de var mina barn vill säga. :D Du är sååå duktig sis. Och det häftiga är att man verkligen ser hur du växer för varje fotografering. /Ett av dina största fan

Svar: Tack gumman :) Vad roligt att läsa!! Massa kramar min finaste syster!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-05 // 22:52:33
» Luiza

Det strålar verkligen av lycka om de :). Och du har lyckats förmedla det på bästa sätt. I vanlig ordning ;).
Massa kramar och jag längtar verkligen till söndag.

Svar: Tack finaste du! :)Jag längtar också till söndag! Ska bli så skoj att träffa er!
Stor kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-06 // 10:04:24

Vilken vacker familj!

Svar: Ja visst är dem! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-06 // 21:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: