Julfoto

För er som inte bokat in julfotografering ännu har jag ännu några tider kvar till.
 
Jag har en helt ny juluppsättning hemma som ni sett i några bilder jag lagt ut och för att få en juligare känsla (och lite äldre har jag gjort om de lite. Jag lägger ut detta bara för att ni ska kunna se hur det skulle kunna se ut om ni önskade detta upplägg.
 
 
Jag har ett visst antal tider kvar. På lördag den 30 november finns tid kl. 12.00 och 15.30 även några vardagar nästa vecka. Först till kvarn!
 
Eller varför inte ge bort ett presentkort i julklapp?
 

Kan vi boka lördag 15.30 för syskonfotografering? Du tog så fina foton förra året och det hade varit mysigt med några fina julkort!

Hälsningar
Dagmar

Svar: Gärna Dagmar! Vad roligt att träffa er igen!

Har mailat dig :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-26 // 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: