Bilar bilar bilar...

Ja jag önskar jag skrev om goda godisbilar som kan ge vem som en liten sockerkick av lycka.. MEN nu är det tyvärr inte så väl utan nu pratar jag elaka bilar som får för sig att gå sönder hit och dit... Bilen är för hundrade gången trasig och jag känner mig måttligt glad över att ännu en gång få slänga ut pengar på det lilla åbäket. Men sen försöker jag skärpa mig och tänka positivt. Egentligen älskar jag ju min bil för jag hade inte kunnat arbeta utan den och jag blir ju inte arg på mannen eller dottern när de är sjuka... :) (jag vet att det är långsökt men nu försöker jag tänka positivt hela vägen haha..)
 
I två dagar har det nu varit vila och jobb framför datorn och jag känner mig mer harmonisk och lugn än tidigare. Insåg hur mycket jag behövde några dagar att bara vara lite grann. Hemmet är fint och rent, kläderna är nytvättade och vikta och jag har fått otroligt mycket gjort i jobbväg = Underbart!
 
Jag har även bokat in bröllop vilket känns extra roligt! Mer bröllop och kärlek till folket som jag brukar säga! :)
 
Här är min kärlek då jag provade mig fram att byta färg på bakgrund i efterhand. Ibland måste man få leka lite och prova olika saker :) Hon passar ganska bra i rosa tycker jag! Hon passar i och för sig i allt mitt lilla hjärta!
 

Sötfia! Vilken rolig idé med att byta färg! Vilken färg hade den från början? Kram

Svar: Tack Emmeli!Den är turkos :) Tänkte testa lite och gjorde om till lite olika färger :)
Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-20 // 12:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: