Anni i fokus!

 I fredags fick jag ju som sagt en avbokning pga sjukdom och sökte efter någon som ville fotas på Facebook och fick napp! Ni förstår att jag var glad att det blev just denna tjejen! Otroligt vacker och charmig och gör sig otroligt bra på bild! Vi fick en rätt bra promenad också eftersom att vi gick runt Sickla naturreservat och det var några backar där kan man säga :) Jag knäppte även några bilder på hennes son som är supersöt! Vackra blå ögon och supersnygg frisyr! 
 
 

JÄTTEfina bilder! Du är verkligen duktig!

Ska följa din blogg från och med nu!

Svar: Tack så jättemycket! Jag blir jätteglad om du vill följa med på bloggen :)
Lisa-Marie Chandler

2013-05-25 // 20:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: