Kärlek...

Kärleken är mitt liv och den genomsyrar allt jag gör och hur jag lever. Jag älskar mitt arbete och hoppas att det fortsätter såhär och jag kan göra detta tills jag inte kan arbeta mer! Min dotter är mitt allt och jag älskar henne och min man så otroligt mycket att hela kroppen spritter när jag tänker på dem!
 
När jag fotar bröllop och kärleksporträtt tar jag in denna känslan av lycka och kärlek från mitt liv och låter den ligga där under ytan för att göra det till en fin upplevelse i parets liv som de sen kan bära med sig i form av fotona som de sen får efteråt.
 
Detta är mitt liv och jag älskar det! :)
 
Ikväll ska ett par fotas och deras lilla hund! Det är så otroligt roligt att vara utvald till detta! Av alla fotografer har de valt mig att göra detta och det får mig att känna en otrolig lycka men också ett ansvar i att leverera det de hoppas och ser fram emot! Det är en härlig blandning av nervositet och spänning inför alla fotograferingar jag har och det är det som gör att det blir bra!
 
Här kommer ett foto på det finaste jag har i mitt liv...
Kärlek som sagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: