Superhärliga killar!

Så på eftermiddagen i lördags hade jag en till familj som skulle förevigas! Vi bestämde oss för att mötas vid Kanaanbadet vid Bromma (tror att det är vid Bromma haha..) och jag stod där en stund och väntade eftersom att jag var tidig. Ser sedan en kvinna i superfin klänning och känner att hon hör inte hemma här (alla andra var strandklädda) så det är säkert de jag ska träffa och så var det ju! Superhärliga sommarkläder och två glada killar där det ena var liiiite svårflörtad för dagen. TUR att man har reflexskärm med i packningen så man kan leka tittutlekar för att få fram ett skratt från alla! Vi avslutade fotograferingen nästan vid stranden men i det gröna och man kände att man hade både en och två blickar på sig men det var bara roligt!
Vilken härlig familj! Jag är så otroligt glad att de valde att fota sig hos mig! :) Jag och äldsta pojken blev nästan bästisar tror jag! Supergo var han!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: