Ny arbetsvecka...

Vi rullar på med en ny och spännande fotovecka framför oss. Foton ska tas, fotograferingar ska planeras och bilder ska redigeras! Vad underbart det är! Jag är ju fortfarande hemma med min lilla tjej dagtid förutom när jag fotar och hon är hos någon underbar människa för några timmar så mina dagar är just nu fullspäckade av roliga och härliga dagar! I slutet av veckan bär det av till Göteborg så det ska ju bli superroligt! Jag kombinerar lite semester med dotter och min mamma samtidigt som jag ska fota lite där nere. Finns det någon som är intresserad kan jag nog klämma in er också!
 
Har precis skickat iväg ett alltför stort urval till Ylva-Li och sitter spänt och väntar på om hon tycker om dem :) Det är alltid väldigt spännande och lite nervöst när det gäller just bröllopsfoton men denna gången är det lite speciellt eftersom att hon själv är fotograf! Jag kommer att lägga upp några foton här under veckan så ni får kika!
 
Ikväll blir det kurs i två timmar med bästa Emelie igen och det blir lite smått och gott i stan helt enkelt!
 
Kram från mig och min underbara familj som spenderade dagen vid Nyckelviken i Nacka igår fär jag även fotade senaste tvillingfotograferingen tidigare förra veckan!
 
 

» Frida

Åh så fint kort på er! :)

Svar: Tack fina du <3
Lisa-Marie Chandler

2013-07-23 // 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: