Helgen

Ja jag har då haft en kanonfin helg! Massor med kärlek, julpynt, advent, shopping, fotografering och kvalitetstid med mina två favoriter :) Kan inte bli mycket bättre!
 
Jag hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har. Tänkt mycket ljus och pyntat lite för att komma i lite julstämning! Jag känner mig faktiskt inte riktigt där ännu med tanke på hur vädret är. Har inte sett en endaste liten snöflinga här i Stockholm än så länge. Men kallt börjar det bli och solen visar sin härliga form även idag! Kan inte klaga alls faktiskt :)
 
Är otroligt nöjd med alla bilder från helgen och vill verkligen visa er allt allt allt men ni får hållas ett litet tag! Ett litet smakprov får ni från lördagen i alla fall. Sötaste lilla tjejen som bara soooov igenom allt trots att det inte var en newbornfotografering vi gjorde :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: