Vilken sötnos!

I helgen fotade jag en riktigt go liten tjej! Man blir helt förtrollad i de härliga blå ögonen och de ljusa lockarna :) Jag hoppas att ni tycker om bilderna för här kommer ett helt gäng!
 
Det har verkligen kommit in mycket bokningar på sistone och det är jag verkligen glad för! Det är fullt upp men hur kul som helst :)
 

Vilka härliga bilder! Som alltid, bör kanske tilläggas. Du tar verkligen vackra porträtt! Är lite nyfiken på hur pass mycket du efterredigerar bilderna (på ett ungefär), dvs tar det upp mycket av din tid? Och vilket redigeringsprogram använder du? Jag älskar det lite romantiska ljuset du ofta har i bilderna, och de fina färgerna som alltid är sådär perfekt lagom starka, om du förstår hur jag menar? Önskar verkligen att jag kunde fota sådana fina porträtt någon dag :)
Dina barnfoton gillar jag extra mycket, de är alltid så fulla av liv. Denna flicka har fantastiska ögon!

Svar: Tack så jättemycket för din fina kommentar!Jag efterredigerar inte speciellt mycket men ljusar upp lite och på med kontrast givetvis eftersom att jag fotar i RAW. Jag jobbar mycket med att hitta rätt ljus innan jag fotar. Att hitta en lagom skuggig plats tex.

Jag hoppas att du får ta dina drömfoton en dag! Jag är så glad att du tycker om mina :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-29 // 00:44:51

Wow vilka fantastiska ögon! :)

Svar: Ja det är ett som är sant! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-01 // 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: