Redigeringsdag!

Idag var det heldag framför datorn för att göra i ordning beställningar och urval till gamla och nya kunder! Har fått in en massa extra beställningar och bokningar från företag så det känns riktigt roligt med lite annorlunda saker som ligger på vänt! Saker händer och jag älskar det! Har flera kunder vars bilder jag sååå gärna vill visa men har inte hunnit redigera alla så ni kan få se.
 
Även om jag älskar mitt arbete enormt mycket så är ändå höjdpunkten på dagen att hämta dottern på dagis. Att komma dit och se hennes fantastiska leende och de underbara tofsarna och buset i blicken gör att jag känner mig som världens lyckligaste människa! Hur kan en så liten människa få en att känna sig så nykär och hel? Varje dag! Det är otroligt att få vara hennes mamma. Att få sitta i badet och sjunga imse vimse spindel tills öronen blöder och vara med när hon hoppar som en galning i vår säng (ja i vårt hem får man hoppa i sängen under uppsikt)... Jag är så tacksam över allt jag har!

Bara så ingen känner att jag har det för bra så har jag haft en så enorm träningsvärk i mina lår i 3 dagar och jag kan knappt sätta mig ner utan att ramla ihop :) Har även haft ont i huvudet de senaste dagarna och bilen krånglar! Haha.. :)
 
Nu blir det lite mer jobb och sen krypa upp i soffan med en kopp te (som jag egentligen inte tycker om haha) och lite Buffy the Vampire Slayer som jag just nu plöjer igenom för tredje gången *Buffynörd*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: