Kan inte hålla mig...

Jag kan verkligen inte hålla mig utan måste ju visa lite (eller mycket hehe..) bilder från igår på min fina svägerska, bror och brorsdotter!
 
Ni som har fotat er familj någon gång vet hur svårt det är att välja bilder när man får ett stort urval fyllt med bilder på dem man älskar och det är så ENORMT svårt att att välja bort bilder och jag har ju samma problem när jag väljer bilder på de mina så därför kommer här ett antal haha...
 
 

Du och din bror är verkligen lika!

Svar: Haha.. Vad roligt att du säger det :) Det brukar vi inte få höra! Har nog aldrig hört någon säga det :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-27 // 12:10:19
» Frida

Riktigt fina bilder Lisa-Marie! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-27 // 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: