Jag söker...

Nu har jag en idé. Jag har en tanke och en plan men saknar personer som vill utföra detta med mig!
 
Jag behöver ett par som gift sig tidigare och har kvar sina bröllopskläder. Kanske var ni inte nöjda med bilderna eller önskar göra en mer avslappnad fotografering med mig!
 
Önskemål:
- Par med bröllopskläder
- Ni ska vara öppna för lite mer roliga och avslappnade bilder (det gör inget om ni är lite galna helt enkelt! :)

EXTRA plus om ni inte är rädda om bröllopsklänningen och det inte gör något att den blir blöt men det är inget krav!
 
Detta kommer att utföras när jag fått tag på det par jag söker. Jag har vissa saker jag letar efter och det ska kännas rätt eftersom att jag gör detta gratis.
Som tack för hjälpen får ni några högupplösta bilder från fotograferingen givetvis :)
 
Om ni inte har det jag söker så dela jättegärna med er av detta inlägget till era vänner.
Jag finns i Stockholmsområdet.
 
Hör gärna av er på [email protected] med info om er och bilder! Det är inget bindande att höra av sig utan vi pratas vid och går igenom vad jag tänkt mig så bestämmer vi oss senare.
Bilderna är till för att användas i min marknadsföring och portfolio så det är givetvis viktigt att ni är ok med det :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: