Bilen är tillbaka!

WOW säger jag bara! Min älskade bil blev fixad på en gång! :) Det var ju bra så nu behöver jag inte låna mannens bil nästa vecka men det sved lite i fickan då det gick på en bra slant!
 
Jag och min lilla tjej var likadant klädda idag! Får man vara så larvig ibland? Jag tänker vara det i alla fall! Inser nu att min dotter nog behöver klippas för första gången i sitt liv. Jag skjuter medvetet på det hela tiden... :)
 
Nu är väskan packad och imorgon bitti lyfter jag mot Umeå!
 

» frida

ähhh vem behöver klippa sig, bara köra på.

Svar: Haha.. Hon ser ju knappt något pga luggen så det är mest den jag tänker på haha.. Mitt lilla monster! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-09 // 23:46:30
» Luiza

Hon är så himla himla fin er lilla tjej.
Och det är bara gulligt med matchande kläder :).
Kram fina

Svar: Gulliga du! Ja jag tycker också det är rätt gulligt när man matchar haha :)Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-08-11 // 13:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: