Bara en dag kvar...

Nu är det bara en dag kvar innan jag åker till Umeå! Tänk vad tiden går fort! Hela denna veckan har jag verkligen tagit igen hela sommarens redigeringstid! Idag var jag iväg till posten och skickade massor med framkallningar och USB-minnen på posten så imorgon får förhoppningsvis flera glada familjer bilder att sätta upp på väggen! :)
 
Jag hoppas att ni alla mår bra trots att semestestrarna börjar ta slut... Jag längtar lite i smyg efter hösten med dess oranga och gula löv! Oj vad det ska fotas!
 
Jag sitter nu och planerar inför en Skåneresa som vi kommer att göra eventuellt i början av September så om det finns intresse så hojta till så sätter jag upp er på intresselistan! Mitt sommarerbjudande kommer att gälla trots att det är i September! :)
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: