Mission Impossible!

Ja, imorgon har jag verkligen dragit på mig ett mission impossible! :) 10 vuxna och 7-8 barn kommer till studion för att fotas SAMTIDIGT! Vi har jobbat och dragit upp en extra blixt och fixat här hela kvällen! Jag som normalt fotar 4-5 personer inkl. barn som max... Vi får se hur detta blir! :) Kul med lite spänning i tillvaron!

Jag jobbar på som vanligt! Men pga problem med bilen blev jag oväntat ledig i torsdags (bilen är dock fixad nu) och fick en liten promenad med min man och dotter! Så härligt att jag lyckades få till det så jag fick fota dottern lite i snön. Hon är måttligt road av snön och kylan och blir som en liten istapp i humöret så fort hon kommer ut... :)
 
Sov gott nu alla! Får se om jag har någon bra bild att visa imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: