God Jul & Gott Nytt År!

Ja hörni! :) Här var det dött! Jag och familjen har varit toksjuka (är fortfarande) och vi har varit nere i Skåne på en tripp för att fira jul. Så mycket tid har det inte funnits alls :)
 
Jag har tyvärr inga bra bilder att dela med mig då jag för första gången varit för sjuk för att fota så mycket... Men jag bjuder på några privata från jularna vi firat (har firat 3 ggr med olika delar av släkten haha..)
 

» Luiza

Åååh, du är så fin och smal.
Jag börjar efter nyår =).Får se hur det går, men jag tror det ska gå bättre den här gången. jag känner att vikten tar alldeles för mycket fokus från njutningen med min dotra. Dessutom mår jag fysiskt dåligt, såpass att jag faktiskt är rörelsehindrad till viss del...
Nåväl.

Hoppas ni haft en underbar jul, och att ni får ett helt fantastiskt gott nytt år.

Massa kramar/
Luiza

Svar: Tack så mycket! Känns bra att höra då jag känner mig sååå svullen efter julens alla julbord och gottis :)
Jag vet hur det känns... Jag kände likadant att jag ville liksom kunna leka obehindrat och så! :)

Jag kommer att köra vidare lite smått men fokusera på att börja träna efter nyår. Mamma och jag ska försöka köra lite itrim tänkte vi. Det är så jäkla enkelt även om det är enformigt. Det är lättare tycker jag :)

Ja, över jul och nyår har det varit sjukstuga i detta hemmet men vi tar igen det under 2013 :)

Massa kramar!
Lisa-Marie Chandler

2012-12-30 // 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: