En ledig dag...

Imorgon är jag ledig... Vilken lyx! Men jag lär sitta och jobba framför datorn ändå om jag känner mig själv! Men vi ska faktiskt åka och kolla efter en ny jacka och skor då jag inte har något varmt att ha på mig alls... Innan jag fick barn så var jag aldrig frusen men nu fryser jag ända in i benmärgen! Så det är bara ut och leta!
 
Idag var jag på jobb inne i stan! Kändes jättebra bara det att jag skulle ta en fasadbild och det åkte bilar framför hela tiden så det tog nog 10 minuter innan jag lyckades klicka av en bild med pyttelite bil i som jag sen klippte bort haha :)
 
En bild tänkte jag bjuda på! Men har inte så många att välja på då jag inte tagit så många privata de senaste dagarana...
 
Här kommer en soluppgång utanför huset för några dagar sedan...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: