Sommar sommar...

Sommaren håller ett fast grepp i oss. Den släpper inte riktigt även om löven byter färg och börjar falla så är det fortfarande sommar i luften och jag älskar det! Värme och sol får vem som helst att bli lycklig tror jag :)
 
Efter en härlig dag fylld med fotografering och middag hemma hos min pappa efter det tänkte jag lägga ut en speciell familj här på bloggen. De fotades i Umeå men eftersom att det var hemligt så har jag inte kunnat lägga ut det förrän nu för de gifte sig nämligen i slutet av Augusti och jag fick fota lite bröllopsfoton innan dagen D :) De smet iväg på en kärleksresa med familjen och gifte sig på härliga Rhodos. Jättehäftigt!
Jättegrattis till er!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: