Foton som ligger mig varmt om hjärtat!

Jag har tänkt att vara med i en tävling för första gången. Den heter fototriss och innebär att man ska lägga ut tre foton om saker som står en närmast (denna veckan).

Det var väldigt lätt då det bästa jag har är min dotter. Hon är mitt allt och äger mitt hjärta...
 
Jag funderade lite på vilka bilder jag ska välja men tänkte att jag väljer tre stycken från olika delar av hennes än liv än så länge.

Nykläckt tjej bara 1 dag gammal...


Runt 4 månader gammal...


Ett år gammalt busfrö!
 
Fototriss utmaning sponsras av Ving och om jag vann hade jag velat resa till Thailand måste jag säga. Länk till VING här. Det är drömmen sen länge!
 

Det var en fin och personlig triss.

Svar: Tack så jättemycket! Nu syns kommentaren också :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 11:21:19

Åh en sådan fantastiskt fin triss! Blev alldeles tagen, framförallt av den andra bilden - sådana otroligt vackra ögon hon har din dotter! :)

Svar: Åh tack så otroligt mycket vad glad jag blir! Ja den andra bilden är en storfavorit hos mig också! :) Den visar verkligen hennes stora och bruna ögon :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 12:43:48

Hvilke herlige bilder av din datter, i din triss! Nydelig lita jente!

Svar: Tack så jättemycket! Värmer väldigt i mitt mamma och fotografhjärta :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 16:13:34

Jag är hundra på att jag varit inne och kommenterat dina trissbilder (berömt givetvis, dom är jättefina), men kan inte se att kommentaren kommit in. Skumt!

Svar: Hejsan!
Tack så jättemycket för ditt beröm! Jag blir så glad! Jag vet inte varför inte kommentaren syntes. Jag hade godkänt den och det såg ut så här men syntes inte i bloggen. Jag återkallade publicering och godkände igen och nu syns den i alla fall! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 16:32:46
» akson

Underbara barnbilder! Dock är det väl inte riktig skärpa i den mellersta bilden? Den lilla babyn som gäspar vann mitt hjärta direkt! Lycka till!

Svar: Tack så jättemycket! Ja det är inte riktigt skärpa i den men jag som normalt stör mig jättemycket på det tycker den är bra ändå :)Tack igen!
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 18:16:16
» Malin

Åh så mysiga bilder! Den sista var ju jätte charmig :]

Svar: Tack så jättemycket!! Jag älskar också den sista. Jag har den som mobilskal och på väggen :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-23 // 00:32:01

Å vilka charmiga foton!

Svar: Å tack så mycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-23 // 14:50:04
» Luiza

Ja, du har nog en ganska bra chans med de där bilderna, om inte , så är ju objektet på dem fantastiskt trollbindande.
Hoppas det gick bra med foto dagen sen.
Många kramar

Svar: Hej hej!Tyvärr blev det ingen vinst men det var roligt att vara med :)
Massa kramar och tack så mycket!
Lisa-Marie Chandler

2013-01-27 // 18:59:40

Underbara bilder på din blogg.
Syns att du är fotograf.

Ha en fin vecka
Lissen

Svar: Tack så mycket :)
Värmer massor!

Detsamma till dig!
Lisa-Marie
Lisa-Marie Chandler

2013-01-28 // 22:25:51
» Annie

Tihi så himla söta bilder!!

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-29 // 21:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: