Fredaaaaag!

Hey people! Nu är helgen äntligen här! För de flesta av er innebär det att det nu är lugn och ro med familjen och en välbehövd paus från jobbet. För mig innebär det en massa arbete i form av familjefotograferingar och sen mys med familjen efter det vilket känns toppen :) Så glad!
 
Idag hade jag ett spännande möte inför en väldigt spännande fotografering nästa vecka som jag verkligen ser fram emot! Kommer berätta mer när det har varit :) Efter mötet så åkte jag och shoppade lite (för att hela själen lite som sig bör!) och sen vidare till ortopeden då min handled strular igen. Jag har tidigare haft problem med den och fått kortisonspruta i den 2 ggr men denna gången blir det nog operation tyvärr. Det passar inte riktigt in i tiden just nu så jag skulle ringa när jag kan ta ledigt från jobbet 1 månad (typ aldrig haha..) men det får bli i vinter någon gång tror jag. Ser inte direkt fram emot det :)
 
Men nu avslutar vi med en underbar fotografering jag hade förra veckan! Underbart go liten kille med sin supertrevliga mamma! Blev lite mammasnack där ett tag vilket var jättetrevligt :)

 
 

» Frida

Nämen så söt!! :)
Använder du al-servo på såna här bilder eller? :)
Du kanske ska passa på att vara ledig över jul? Om du orkar vänta så länge förstås! Spännande med fotograferingen nästa vecka, blir nyfiken! :)

Svar: Tack så mycket! :)Nej använder i stort sett aldrig Al-servo.
Jag tror att det blir just slutet av November och December som blir bra att vara ledig :) Vi får se!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-01 // 00:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: