Ligger efter

Alltså jag inser hur mycket jag ligger efter. Har fotat rätt mycket i studion som jag inte hunnit visa och givetvis väldigt gärna vill visa! Det kommer såklart!

Egentligen kan man ju tycka att jag just nu har mycket tid att lägga på sånt här men håller just nu på att göra om en massa i företaget (hemsida, logo, prislista etc) och har haft en viss liten tjej hemma med all världens vilja och kärlek i kroppen som helst bor på sin mamma så det är inte så att det finns någon dötid att sitta och jobba på. Jag har dessutom fastnat rejält med hemsidan men hoppas att det börjar rulla snart! Både kreativitet och tidsmässigt! Imorgon ska världens goaste lilla tjej få gå till förskolan för första gången på två veckor så både hon och jag blir nog glada av det. Så vi får längta lite och jag får komma dit och ha kramkalas när jag hämtar (vem lurar jag egentligen, hon älskar att vara där och springer alltid åt andra hållet när jag kommer haha..)
 
Hoppas ni alla har det bra! Jag är så dålig på att blogga jag vet. Önskar jag var en sån som var fantastisk på det och fick massor av kommentarer om hur rolig jag är men jag lever i hoppet om att en dag skriva något skoj haha.. :)
Jag bjuder istället på två bilder på mina barn. En på min lilla tjej med ny bakgrund till studion (är medveten om att den är sne men det är ett test så den hänger bara på en stol bakom istället för stativet) och en på lillen i magen! Jag skrev ju lite om vår oro då de hittade en avvikelse på ett ultraljud för någon månad sedan men testerna har visat sig vara bra och hjärtat såg fint ut på ultraljudet i veckan! Vi ska till en barnkardiolog som kommer att göra ett ordentligt ultraljud på hjärtat för att göra en ordentlig koll men eftersom att de hittade alla "delar" som ska vara där är jag inte orolig längre. Han såg väldigt fin ut men mycket lugnare i magen än storasyster (kan man hoppas på att denna är en "mysare" även utanför magen sen haha?) Storasyster är helt klart av modellen väldigt aktiv :) Men underbar såklart!
 

 
 
 

» Lotta

Vår lille fiskorv! :D

Svar: Haha..
Lisa-Marie Chandler

2014-03-03 // 12:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: