Ewa & Anders

Det var en lördag i början av februari och jag kom till fina Högberga gård på Lidingö för att träffa Ewa och Anders. När vi hade provfotat tre veckor tidigare låg det snö runt överallt och vi hade provat ut några ställen där vi skulle fota porträtten. Nu fick vi tänka om då det inte syntes en enda snöflinga på den bara och geggiga marken. Jag kan säga att så vackra och kära som de var så hade vi kunnat vara i en grotta och jag hade ändå fått fantastiska bilder. Solen bestämde sig till och med för att kika fram just när jag stod och fotade de och jag bara rös och fick lite tårar i ögonen när det hände då det verkade som att det var meningen :)
 
En härlig dag som avslutades för min del på Östermalm där de gav sina löften till varandra och bjöd på skratt och en av de mysigaste berättelserna jag hört om när ett par träffas :)
 
Tack så mycket för att jag fick vara med och föreviga er dag!

» Sara

Superfina bilder :) de ser så lyckliga ut!

Svar: Åh tack så jättemycket! Ja det var verkligen en fröjd att fota dessa två! Så mycket kärlek!
Lisa-Marie Chandler

2014-03-11 // 09:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: