Besvikelse och glädje :)

Ja hörrni, trots att jag dubbel och trippelkollat med Ving att jag får flyga så nära beräknad födsel (6 veckor innan datumet) så visade det sig nu att det går ändå inte då det inte finns försäkringar som täcker om det nu skulle hända något. Besvikelsen är total! I slutet av September förra året ringde mamma och sa att hon tänkt bjuda mig, min bror och syster på en resa till Kreta med våra familjer. Lyckan var total och jag sattes på att boka och fixa. Vi har ju givetvis längtat som sjutton allihopa och det närmar sig med stormsteg (Juni) så att få reda på att det inte fungerar var ett slag i magen för oss alla, sen ville Ving ta betalt för att vi är tvungna att ändra resan då den tyvärr måste bokas om ett helt år då vi inte får ihop hela familjen igen förrän nästa år i Juni. Som tur är så behövde jag inte bråka onödigt mycket med de eftersom att jag givetvis har rätt i att jag ringt under flera tillfällen och frågat om läkarintyg hit och dit för att få resa och de har då rekommenderat sin försäkring som jag nu skulle lägga till i bokningen men som visade sig inte täcka. Min familj är ju givetvis helt underbar som flyttar hela resan istället för att helt enkelt åka själva och så får vi åka någon annan gång (KÄRLEK till er mina godingar!).
 
DOCK så känns Juni nästa år vääääldigt långt bort så jag bokade en resa till Solen och Kanarieöarna i Januari också :) Känns så bra och det känns lite pirrigt att åka på första resan som 2-barnsfamilj! Tror ni kameran följer med eller? Haha..
 
I söndags hade jag besök av de bästa tjejerna i världen! Mina brorsdöttrar (min dotter är givetvis min favvo också men hon var ju redan här haha..), vi har planerat att fota de så länge men ni som har barn vet hur lätt det är att boka in TRE barn samtidigt i Vabbruari :) Nu kom de för att prova min nya dagsljusstudio och jag bara ÄLSKAR resultatet helt galet mycket. En helt galen kärleksfull morsa och faster OCH fotograf, det är jag! Jag fick sammanföra samtliga av dessa roller och det gör mig så otroligt lycklig! Här kommer dem! Gissa om jag är glad att jag hade två likadana klänningar i olika storlekar hemma?
 

den översta bilden är PERFEKT :)

Svar: Tack Julia! <3
Lisa-Marie Chandler

2014-03-18 // 07:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: