Januari

Ja då är första månaden på året förbi om någon timme. Det går så fort nu och jag känner verkligen att jag inte gjort någonting under denna månaden (stämmer på vissa sätt och på vissa sätt inte). Jag har ju faktiskt fyllt 30 år! Det är inte illa och det firades med min fina familj och vänner!

Jag insåg under den dagen att jag har nog den bästa mannen i hela världen :) Han kämpade med mat, fixade och städade tills allt var klart och vi kunde åka hem från lokalen och inte nog med det så skämmer han bort mig otroligt :) Tack älskling! Kan inte förstå att vi firar 8 år tillsammans snart och 5 år som gifta. Det är helt galet! Har lite planer på att göra en 5-årsfotografering med min älskling och vår lilla hoppetossa! Har inte riktigt spikat fotograf men nästan. Jag ser ju inte riktigt ut som när vi gifte oss (det finns nåååågra graviditetskilon på kroppen och en mage som inte brukar finnas där men det blir väl gulligt?).
 
Imorgon blir det 3 fotograferingar på schemat. En utomhus och 2 i studio. Härligt när man har fullt upp! Ni har väl inte glömt att jag har ett erbjudande ute nu? TILL ERBJUDANDET!

Jag vill också påminna alla mina gamla kunder om min tävling just nu! Alla ni som har fotat er hos mig, i studio, utomhus eller hemma hos er (alla alla alltså) kan vara med och tävla om ett presentkort på en fotografering inkl. 10 högupplösta bilder. Det ni behöver göra är att skriva en liten recension om vad ni tyckte och maila mig (plus en stjärna i kanten om ni kan lägga den på Facebook på min sida samtidigt :) Mer info här
 
Sitter och håller på med nya hemsidan för fullt!
Hittade en bild från i somras och gissa om jag längtar till värme, sol och kjol :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: