Alldeles för lång väntan...

Man säger ju att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Den som kom på det har inte väntat på ett barn skulle jag tro :)
 
Efter ett antal veckor med sjukdomar har jag nu min förkylningastmahosta kvar men känner mig rätt ok. Efter några omtumlande dagar av flera olika skäl jag kommer berätta om senare så hade jag idag en gravidfotografering utöver det vanliga. Madeleine kontaktade mig och ville fota sin mage innan den inneboende skulle vräkas men hon ville också att hennes bästa vän som också är gravid skulle vara med. Jag måste säga att jag är väldigt nöjd och tyckte bilderna blev väldigt härliga och fylld av kärlek mellan nära vänner! Jag bjuder bara på en bild men flera kommer, var så säkra! :)
 
Eftersom att jag varit sjuk har jag varit feg och inte vågat boka så nästa vecka gapar tom och därför har jag ett ännu bätte erbjudande till er som kan nästa vecka dagtid (10-14). Ni får då mitt vinterbjudande för 1245:- istället för 1395:- OBS! Gäller endast dagtid mellan 20-23 jan.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: