Regn och gegga!

Det är vad jag har fått uppleva idag! Eller jag har fått uppleva mer än så förstås. Vad sägs om massor av bedövning, borrning och halvförlamat ansikte (kändes det som)? Ja jag har varit hos tandläkaren då en gammal fyllning behövde göras om. INTE en av mina happy moments som jag kommer se tillbaka till och le åt. Men ett måste och nu känner jag mig som ny igen.
Jag tog mitt halvförlamade ansikte och åkte till stallet för att fota porträtt av både hästar och ägare. Han som jag fotar åt behövde bilder till sin hemsida och vi började för 2 veckor sedan med projektet men fortsatte nu då det var molnigt och lättare att få till bilderna utan att solen lyste överallt :) I slutet av fotograferingen när vi stod där mitt i hagen började det givetvis regna så det var ju kalas att vi blev klara i tid!

Så roligt med alla olika uppdrag jag har just nu!
 
 

Snygga gummistövlar! :)

Svar: Tack så mycket! Älskar dem!
Lisa-Marie Chandler

2013-09-20 // 11:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: