Long time no see...

Efter flera dagars ekande i bloggen skriver jag nu lite snabbt. Det har blivit lite galet dessa senaste dagarna då jag lidit av migrän i två dagar som gjorde att vi fick ställa in Skåneresan och ta det lugnt istället. Vi har sen umgåtts hela helgen och hittat på lite saker och jag bestämde mig för att ta ledigt för att vila eftersom att det ändå var tanken att jag skulle vara ledig under dessa dagarna. Det har varit helt underbart att bara vara med min underbara dotter och min fina man! Det är inte ofta man får en hel helg då jag i stort sett inte suttit vid datorn alls! Lyx! :)
 
I lördags åkte vi till Aspuddens Djurpark igen (samma som för några veckor sedan) och denna gången hade de ponnyridning och min hästgalna lilla tjej fick testa på att rida. GISSA om det superskoj eller!? Hon visade det inte när hon red utan var väldigt koncentrerad och satt still. När hon skulle av så började hon skrika och höll fast som om det gällde hennes liv och vi fick bända upp de små fingrarna för att få av henne :) Det var lite roligt och som tur är verkade hästen van vid småttingar som låter lite. Stackars dem...
 
Jag tänkte börja lägga ut lite familjebilder som jag tagit (på andras familjer alltså) men det kommer nog inte förrän imorgon för nu kommer några från djurparken!
 

» Lotta

Tror hon går i mosters fotspår. Framtida biolog! :)

Svar: Haha.. Det tror jag med :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-23 // 19:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: