Oktober...

Jag kan inte riktigt ta in att det är Oktober REDAN. Tiden går så otroligt fort och jag hinner knappt vänja mig vid att det är ny månad innan det blir en ny månad igen. Tiden bara springer fram! Det har nog med att jag har mycket att göra och att man har barn. Sen hon föddes så går veckorna in i varandra... Hon blir TVÅ år om bara en månad. Jag har alltså varit mamma i nästan två år... Det går inte att ta in :) Sitter och planerar för hennes 2-årskalas och försöker komma på något smart sätt att få ihop både släkt och vänner så vi inte behöver ha två kalas :) Inte är det lätt inte!
 
Jag fotade en familj för ett tag sedan vid Vinterviken i Liljeholmen. Fick ett mycket bra väder och lillkillen var lite blyg som men det släppte efter ett tag! Att gå runt hållandes mammas hand var det som var roligast just nu :)
 
 

» Frida

Åh jag förstår dig, tiden går så galet fort! Hur ska man hänga med? Hinna med allt man vill? Sjukt!
Så spännande med 2 års kalas, mysigt! :)

Svar: Ja det ska bli supermysigt! :) Man hänger inte med alls haha..
Lisa-Marie Chandler

2013-10-05 // 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: