3 år senare...

Igår vaknade jag upp och tittade ut genom fönstret och insåg att det spöregnade. Igår var dagen som jag skulle fota Sofia och Daniel iklädda deras bröllopskläder som de hade när de gifte sig för 3 år sedan. Jag blev väldigt besviken då jag hade hoppats på lite fint höstväder så vi kunde göra den efterlängtade fotograferingen. Jag mailade Sofia med tungt hjärta och sa att det nog var bättre att avvakta! Otroligt positiva och härliga Sofia svarade med vändade post att hon minsann läst att det skulle bli bättre på dagen. Jag tittade just då ut genom fönstret och det spöregnade och var jättevått på marken. Ok, vi avvaktar och ser. Mycket riktigt lättade molnen upp lite grann och marken började torka! Nu blev det brått! På med ansiktet och iväg och handla helium (detta fick min fantastiska make göra medan jag satt med planeringen) och blommor. Denna fotograferingen var ju faktiskt planerad sen tidigare då jag eftersökte ett par som gift sig innan och som ville göra om det tillsammans med mig :) Inte gifta sig med mig alltså men få sin kärlek förevigad av mig :)
 
Så kom jag dit och mötte detta vackra och härligt glada par som bara lööös av kärlek! Det är så härligt att möta personer som bara är sådär fina tillsammans! Kärleken, den är bara helt fantastisk alltså :) Jag har ju faktiskt fotat hela deras familj i början av sommaren men då var de två sönerna med. Nu var det bara om dessa två och då är allt annorlunda!
 
Jag hade funderat på detta ett tag då jag hittade denna idéen om att göra en arrangerad bröllopsfotografering då en annan fotograf (superhärlig människa!) hade gjort en liknande grej och hade massor av rolig rekvisita som jag sen helt ärligt lånade och la in i min egen planering. Vill ni kika på hennes sida så finns hon här http://emmelifoto.se
 
Jag tänkte slänga ut ett par bilder i alla fall! Resten får ni se senare :)
 

Wow! Vilka fina bilder!

Svar: Tack så otroligt mycket!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-06 // 22:28:34

Härliga bilder! Gillar verkligen de orangea ballongerna till omgivnings höstfärger!!

Svar: Tack så jättemycket! Ja jag ville ha någon stark färg och orange kändes toppen till hösten! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-07 // 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: