Små steg i mitt hjärta...

Idag är en speciell dag. Det är nu 2 år sedan jag kunde kalla mig mamma för första gången... 2 år sedan jag fick veta att jag fått en dotter. Det var en liten flicka som huserat i min mage i 9 månader. Jag kan inte beskriva med ord hur det kändes den dagen. Jag läser i min privata blogg och hela halsen tjocknar när jag läser om mina känslor och tankar från den dagen...
 
Det känns som hon alltid har varit här och jag kan inte förstå hur det var att vara utan henne. Hon finns i mig och i varje del jag gör och hon gör mitt liv helt. Att jag ville bli mamma var självklart för mig sedan jag var liten. Det tog ett tag men när vi fick reda på att hon var på väg kändes det som en dimma av lycka. Att säga att dessa 2 åren varit en dimma av lycka vore verkligen att ljuga för vi har gått igenom mycket hon och vi. Utvecklingsfaser, sömnbrist och trots. Men jag skulle aldrig byta ut det mot något! Att vakna på morgonen när hon ligger där bredvid och snusar då hon smygit upp i sängen på natten när hon vaknar är den bästa känslan i världen!
 
Grattis min älskade lilla tjej! Jag älskar dig så otroligt mycket och är så otroligt glad att du finns!
 

Så fint skrivet! Vilken jättesötis du har. Fina bilder.

Svar: Tack så otroligt mycket! Ja hon är en liten guldklimp!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-09 // 09:50:18
» Lotta

Grattis fina systerdotter! <3 :D

Svar: Tack bästaste moster! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-09 // 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: