Vilodax deluxe!

Jag fyllde år i Januari och fick då en massage i present av mamma och det bokades då in jäääättelångt fram och den dagen var alltså här!
Jag tog bilen och rattade mot Farsta för att lämna av min lilla goding hos min bror och svägerska och brorsdotter för att sen åka därifrån med min mor. Vi styrde bilen mot stan för en halvdag bara vi två! Tänk vilken go mamma jag har! Lite lunch på stan och promenad och det råkade hamna några skor i en påse som chockande nog tillhörde mig! Två par skor passande till att ha när jag fotar bröllop och sen en par fräsiga partyskor (när jag nu ska använda dem!). Men lycklig är jag så även om de står på hyllan för alltid så ser de riktigt fina ut där :)
 
Vi hittade till slut stället vi skulle vara på och det kändes mycket mysko på utsidan men när vi kom in var det tokmysigt! Naturlig Hälsa på söder var det. Massagen var givetvis som en skänk från ovan och jag kände mig som en sandpåse efteråt. Precis som det ska vara! Det som kändes lite skumt var att de hade jättemysig musik i vänterummet men när vi fick massage var det helt tyst. Förutom en nedrans IKEAklocka som hängde på väggen och lät KLICK KLICK hela tiden. Hade velat ha lite avslappnande musik när man får massage :) Men vi var nöjda ändå! Det kommer absolut hända fler gånger!
 
Givetvis hängde kameran med trots att det var vilodag :) Så några bilder tog jag allt!
 
Tack min älskade mamma och grattis på mors dag!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: