Förändringar!

Ni som följer med här och på min hemsida kommer att märka stora förändringar snart! Jag har nu börjat en kurs hos en otroligt inspirerande människa som jag verkligen tycker har en fantastisk personlighet och förhoppningsvis kan ta fram de delar i mig som ligger på vänt och vill komma fram!
 
Varför ska jag gå kurs undrar ni? Jag jobbar ju redan som fotograf. Jo, jag kan fota. Jag kan kameran men jag behöver ha någon som kan som jag nämnde ovan hitta de delar som är värda att spara i mig och de som behöver utvecklas. För om vi ska vara ärliga så spelar det ju verkligen ingen roll hur länge vi hållt på eller hur duktiga vi är. Fullärda blir vi aldrig. Så det är bra att sitta vid skolbänken då och då för att hela tiden förnya och förbättra! Så det är det jag håller på med nu.
Fast denna skolbänken är så otroligt mycket bättre och roligare än någon annan jag någonsin provat!
 
Det första jag har förbättrat är min profilbild på Fotografsida på Facebook
Kika gärna in förresten!
 
Henne jag går kurs hos kan ni hitta här!
Hon har flera bra paket för både privatkurser samt webbkurser


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: