Underbart!

Det är väldigt många som hört av sig till mig angående mitt Sommarerbjudande jag har ute just nu och det är verkligen roligt! Jag är nu fullbokad i Juni och bokar i Juli för fullt!
 
Denna veckan bodde vi hos mamma vilket jag nämnde tidigare och jag har fått hålla mig från datorn mellan fotograferingarna vilket innebär att jag inte visat mig så mycket här inne och det ekar av tystnad! Nu blir det andra bullar och ni kommer se mer av mig i bloggen :) Tillbaka till verkligheten med andra ord!

Jag tänkte bjuda på lite mysbilder från veckan! Det är min dotters gudfädrar som fick vara med på bild!
 
 
 

» frida

fin fina skruttan!!!

Svar: Tack Frida! Ja hon är bra go och fin min lilla tjej :)
Lisa-Marie Chandler

2013-06-17 // 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: