Mysigt i skogen!

Idag har jag varit och firat lillasyster på morgonen och fått "hotellfrukost" där hemma! American pancakes med massor av frukt och bär och lönnsirap! Kunder inte startat dagen bättre måste jag säga! Grattis min fantastiskt goa lillasyster på 23-årsdagen!
 
Igår var det ju dags för lite mer barnfotografering! Jag älskar skogen och älskar att fota barn så det är verkligen en lyckoträff! Nu blev det lite barnporträtt men även fotografering med hennes yngre kusin på 3 månader som fick vara med på några foton! Sååå söta tjejer!
 
Vilken härlig dag det var igår! Jag fick riktiga sommarkänslor och bara möööös av all värme och sol! Fick till riktigt fina bilder i det härliga vädret måste jag säga!
 
Ikväll blir det mys i soffan, bra serier och massor med redigering! YAY! :)
 
Kram!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: