Hästar, sommar och vind

Sen imorse har jag tittat ut genom fönstret. Undrat och hoppats och gått från jättelycklig, till förundrad till lite besviken. Gick in på diverse sidor på internet och försökte desperat hitta en som kunde ge mig hopp. Men icke, vädret blev sämre hur jag än vändre och vred på det. Molnen blev mörkare och mörkare. MEN, ni som följer mig vet ju att jag INTE är rädd för vädret :) Det vart inte så hemskt som jag trodde då vi ändå fick blandade moln så jag är mycket nöjd ändå!
 
Ut på Dalarö for jag med musiken dunkade i öronen och kameraväskan tryggt vid min sida. Man skulle kunna tro att jag har bilbälte på den så mycket som den betyder :) När vi kom fram bar det av ut i hagen för att fota Caroline och hennes två islandshästar. Sommaren är här utan tvekan men molnen var grå och vinden var på! Tack för vinden för det blev några riktigt fina bilder med håret på tvären!
 
Jag är jättenöjd och har haft enormt svårt att välja ut några bilder som jag vill visa er så det blev alldeles för många egentligen men ni får stå ut helt enkelt!!
 
 

» frida

Vilken vacker människa! bilderna ser magiska ut!

Svar: Visst är hon!Vad roligt att du tycker det! Flera på FB skrev samma sak! Jag blir ju helt superglad!!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-22 // 23:42:22
» Angus

Underbara bilder! Du är så duktig, jag kände att jag va ta till tårar när jag läste ditt inlägg på fejjan! Du är värd den känslan, så duktig!

Svar: Åh vad gulligt av dig! Nu blir ju jag helt tårögd!Tack så mycket!
Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-23 // 10:33:16

Fantastiska bilder verkligen!!!!
Vilken vacker tjej & häst - är hon modell på riktigt eller?
Om inte så borde hon definitivt satsa på det :-)
//Eva

Svar: Tack så jättemycket Eva!Nej hon är inte modell :) Men håller med om att hon är slående vacker! Hon är en gammal vän till mig.
Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-23 // 10:42:45

Vilka fantastiska bilder! Extra tummen upp på porträttbilderna då hon sitter på hästen. :)

Svar: Tack så otroligt mycket! Blir så himla glad att folk verkar gilla bilderna!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-23 // 14:18:50
» Frida

Helt galet vackra bilder! Har du använt reflexskärm eller blixt på några av dom? :) Riktigt fint gjort, du är värd all beröm! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)Jag använde reflexskärm på de två närbilderna där endast hennes ansikte (den första till höger och den andra som är liknande den).
Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-23 // 20:55:26
» Angus

Sv: tack så mycket!! ♥

2013-06-23 // 21:31:35

gud så härliga bilder :D

Svar: Åh tack så mycket Claudia!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-24 // 01:32:13

haha, åh tack vad glad jag blir :)

2013-06-24 // 12:03:00
» Frida

Sv: Tack snälla, så gulligt av dig! :)

2013-06-24 // 21:21:43
» Frida

Vad har du använt för objektiv till bilderna? Och vilken bländare? :)

Svar: Hejsan Frida,Jag har använt ett Canon 50mm 1,4 och Canon 70-200 2,8 II USM.
Bländare är olika men oftast 1,4-2,8.
Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-28 // 09:58:21

Oerhört fagra bilder på två fantastiskt vackra hästar och självfallet en vacker människa! Riktigt härligt att kolla igenom, djurkärlek är den bästa.

Svar: Tack så otroligt mycket!Ja det är mycket kärlek i dessa bilder :)
Lisa-Marie Chandler

2013-08-02 // 09:16:12

Å, vilka underbara foton du tagit ♥ Otroligt vackra islandshästar och vacker matte också, som du fångat så fint. Vilka fina minnen att bevara. Bilderna där hon lutar sig ned och vilar mot manen, de är makalöst vackra ♥ ♥ Glad att jag hittade till din blogg, hit kommer jag tillbaka och hämtar inspiration!

Svar: Tack så jättemycket! Detta är en av mina favoritfotograferingar någonsin! :)
Så glad att du gillar min blogg och mina bilder :) Verkligen!!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-14 // 13:14:44
» sanna

Vackra Caroline.. jössus... jag bara älskar dessa bilder.. hon är så fin och du är otroligt duktig att fånga det rätta ögonblicket...

Svar: Tack så jättemycket! Är otroligt nöjd med dem!Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-18 // 11:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: